Servicii de conveniență

  • Vă vom avertiza în caz de expirare a sediului social sau profesional
  • Vom asigura scanarea și trimiterea corespondenței instituționale nesolicitate, prin email
  • Trebuie să vă asigurați însă că mențineți la minim această corespondență și nu creați proprietarilor situații de deranj
  • Deoarece găzduim sediul la alte locații decât cele ale unor cabiinete de avocatură suntem în măsură să oferim, de regulă, gzduire pentru perioade mai mari de timp 
  • Toate operațiunile se desfășoară online
  • Dacă optați pentru găzduire pe un an, puteți comanda serviciul onlne (plata cu cardul). Pentru alte perioade de timp, sau alte locații deât cele din listă cel mai bine este să ne contactați telefonic și/sau prin whatapp

Obligațiile dvs:

  • Serviciul de găzduire se plătește în avans, pentru întreaga perioadă decisă de dvs.
  • Înțelegeți că atâd dvs. cât și angajații sau clienții dvs. nu au acces în sediu.
  • Nu aveți dreptul să definiți adresa în Google Maps sau în alte sisteme echivalente de pe internet
  • Găzduirea sediului se efectuează de regulă la proprietari persoane fizice care nu trebuie să se simtă hărțuiți de o cantitate nejustifict de mare de corespondență instituțională (amenzi, popriri angajați, controale ITM, samd)
  • La finalul contractului aveți datoria fie:
    • să vă asigurați că închideți firma
    • să mutați sediul la altă adresă
    • să prelungiți sediul cu noi

Acte necesare pentru redactarea contractui de găzduire:

  • Rezervare denumire (în cazul în care firma nu este încă înființată)
  • Certificatul de înregistrare (în cazul în care firma este deja constituită)
  • Document de identitate al administratorului
  • Adresă de email pentru corespondență
  • Telefon mobil administrator